Klaidos žinutė

  • Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls - menu_set_active_trail() (eilutė 2405/home/seclt/domains/sveikatostinklas.lt/public_html/includes/menu.inc).
  • Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? - require_once() (eilutė 341/home/seclt/domains/sveikatostinklas.lt/public_html/includes/module.inc).
Pasirūpinkime savimi karantino metu
2020-03-19
Regionas: 
Vilnius
Renginio data: 
2020-03-19

Šiuo iš tiesų neramiu laikotarpiu svarbu pasirūpinti ne tik fizine, bet ir psichologine sveikata. Natūralu, kad neapibrėžtose situacijose, kaip ši, kyla nerimas, gal net ir panika.

Keletas patarimų, kaip galite sau padėti:

1. Ribokite informacijos srautą.
Natūralu, kad nuolatos girdimos naujienos apie susirgimo atvejus, grėsmes ir pan. kelia stiprų nerimą ir užvaldo mintis, todėl pasistenkite tikrinti naujienų šaltinius ne daugiau kaip 2 kartus per dieną.
2. Pasirinkite patikimus naujienų šaltinius.
Svarbu pasirinkti oficialius šaltinius, kuriuose seksite naujienas, pvz. Pasaulio sveikatos organizacijos puslapis. Taip apsisaugosite nuo bereikalingų emocijomis paremtų informacijos srautų.
3. Išlaikykite rutiną.
Kiek įmanoma laikykitės savo įprasto gyvenimo ritmo. Darbo laiką skirkite darbui, laisvalaikio - pomėgiams: skaitymui, mankštai namuose, bendravimui su artimaisiais.
4. Išmėginkite Mindfulness meditacijas.
Mindfulness yra puikus būdas nusiraminti. Nemokamos laisvai preinamos informacijos bei pratimų apie tai galite rasti Geros nuotaikos link programos 5 dalyje: http://gnl.sveikatostinklas.lt/05/01
5. Kreipkitės pagalbos.
Jeigu jaučiatės, kad nerimas užvaldo ir su juo susidoroti nepavyksta, kreipkitės į specialistus, kurie jus gali konsultuoti nuotoliniu būdu. Taip pat nepamirškite ir Jaunimo linijos teikiamos pagalbos (tel. nr.: 8 800 28888)

Būkime sveiki!

Projektą vykdo:
Projektą finansuoja:
© 2016-2019 Sveikatos Tinklas. Visos teisės saugomos. Privatumas ir atsakomybė.