Klaidos žinutė

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls - _menu_load_objects() (eilutė 579/home/seclt/domains/sveikatostinklas.lt/public_html/includes/menu.inc).

Mankštinkimės su šypsena baseine

Pastaruoju metu susirūpinta ypač menku jaunimo ir suaugusių žmonių fiziniu aktyvumu, judrumu, kuris, dėl šiuolaikinės gyvensenos dar labiau sumažėjo. Remiantis turimais duomenimis, 40–60 proc. Europos Sąjungos žmonių gyvensena yra nejudri, todėl įvairiuose tarptautiniuose dokumentuose ir gairėse akcentuojama žmonių skatinimo keisti nejudrų gyvenimo būdą į sveikesnį ir aktyvesnį būtinybė. Pakankamai įrodymų, kad fizinis aktyvumas yra vienas iš veiksnių ilgiau ir sveikiau gyventi, tačiau, koks fizinis aktyvumas ir kaip jį didinti svarbi šių dienų problematika. Nustatyta, kad fiziškai aktyvus gyvenimo būdas daro teigiamą įtaką gyvenimo kokybei, o nepakankamas dėmesys fizinės sveikatos būklei kelia vis daugiau rūpesčių.

                Fizinis aktyvumas suprantamas gana plačiai – tai mankštinimasis, pratybos, dalyvavimas varžybose, fizinis darbas, namų ūkio darbai, laisvalaikio veikla, žaidimai, aktyvios kelionės, kurioms reikia energijos sąnaudų ir fizinių pastangų, tačiau jaunimas ir suaugę ieško vis naujų fizinio aktyvumo veiklų.

 

Mankšta vandenyje didelis malonumas

         Rokiškio rajono Moterų sporto klubas „Gode“ vadovė, kinezaterapeutė, kūno kulrūros mokytoja Liudmila Pernavienė vedanti įvairias fizinio aktyvumo veiklas: pilates, nėščiųjų mankšta, funkcinės treniruorės ir vandens aerobiką pasakoja apie reguliaraus fizinio aktyvumo svarbą kūno svoriui ir bendrai organizmo būklei ir siekia paskatinti iš naujo apsvarstyti savo gyvenimo būdą ir pasinaudoti vandens procedūromis – vienos veiksmingiausių sveikatos gerinimo ir grąžinimo, streso malšinimo ir kūno puoselėjimo būdų! 

         „Atsidarius baseinui, didelio dėmesio sulaukė mankšta šiltame vandenyje – ne tik nauda, bet ir didelis malonumas. Vanduo veikia organizmą temperatūra, kuri mažina raumenų tonusą ir skausmą, gerina kraujotaką. Vandenyje pratimus galima atlikti lengviau nei sausumoje, net ir tuos, kurie salėje ant kilimėlio buvo neįveikiami dėl skausmo ar kitų negalavimų. Panirus į vandenį, kūno svoris sudaro tik 30 proc. svorio sausumoje. Bent porą savaičių tikslingai atliekami tam tikri judesiai gali padėti įveikti daugybę ligų ir sugrąžinti prarastą sveikatą.“ – teigė Liudmila Pernavienė.

        Pasak pašnekovės, vidutinio intensyvumo vandens pratimai subalansuoti taip, kad tiktų ir tiems, kurie ieško lengvesnių būdų kovai su nereikalingais kilogramais, ir tiems, kurie siekia tiesiog sustiprinti savo kūną ir pagerinti fizinę bei psichologinę sveikatą. Įprastai vandens pratimai atliekami naudojant specialų sporto inventorių – kamuolius, vandens „makaronus“, specialus prilaikančius ratus, svarelius ir pan. Mankštose atliekami judesiai itin padeda stiprinti sveikatą – jie rekomenduojami siekiant atsigauti po traumų, stimuliuoja kraujagyslių ir širdies sistemą, smegenų veiklą, gerina koordinaciją, grūdina. Pratimai taip pat leidžia pajusti, kaip palaipsniui kūnas tampa tvirtesnis – sustiprėja šlaunų, klubų, pilvo ar sėdmenų raumenys, pagreitėja medžiagų apykaita. Todėl šios mankštos rekomenduojamos visiems po patirtų traumų, taip pat turintiems antsvorio, sąnarių, kraujotakos problemų ar pagerinti savijautą.

           Sportas vandenyje – vienas geriausių sveikatos gerinimo, streso malšinimo, kūno puoselėjimo būdų

       

Projektą vykdo:
Projektą finansuoja:
© 2016-2019 Sveikatos Tinklas. Visos teisės saugomos. Privatumas ir atsakomybė.