30 dienų be cukraus: Ar Jūs tikrai to norite? (1 dalis)
2016-05-02
Regionas: 
Lietuva
Renginio data: 
2016-05-02

"Jeigu atsivertėte šį straipsnį, nes Jus pagavo iššūkių “be cukraus” manija, šiuo tekstu skatinsiu paklausti savęs ar Jums tikrai to reikia. Šis įrašas ne tiek apie tai, kaip atsisakyti cukraus, kiek apie įpročių keitimo pamokas, kurios patikrintos ne tik knygų, bet ir asmeninės patirties, įgytos neseniai vykdyto eksperimento metu.

Pradėti noriu nuo to, kad pati save priskiriu „metikų“ tipui. Tai toks tipas žmonių, kuriems pradėti keltis 6val. ryto, kasdien padaryti 50 pritūpimų, atsisakyti saldumynų pavyksta tol, kol tai yra nauja ir įdomu, arba iki tol, kol pirmą kartą paslysta. Net terminą turiu – „mirties taškas“ – tai maždaug dvi savaitės, po kurių bet koks mano įprotis žlunga. Šį kartą rezultatas – 3 mėnesiai ir vis dar “trasoje”." - taip įrašą pradeda sveikatos psichologė Ieva Vasionytė. Su pilnu įrašu galite susipažinti čia.

Projektą vykdo:
Projektą finansuoja:
© 2016-2019 Sveikatos Tinklas. Visos teisės saugomos. Privatumas ir atsakomybė.