Pavartojau amfetamino, buvo antras kartas. Pirmą dieną, „athodai“, praėjo gerai. Bet antrą dieną, vakarop, pradėjo lįst nesąmoningos mintys į galvą, tokios kaip: aš išprotėsiu, einu iš proto – kas čia darosi? Susivaldyti nėjo, toks kaip panikos priepuolis užėjo, net nežinau. Tą pačią dieną pasikartojo porą kartų, iš ryto jaučiausi gerai. Čia taip vadinami šalutiniai poveikiai, ar tikrai kažkas darosi?

Vote up!
Vote down!

Taškai: 0

Prabalsavai teigiamai

Amfetaminas yra stimuliuojanti medžiaga. Ši medžiaga padidina budrumą bei sujaudinimą dėl centrinės nervų sistemos stimuliavimo. Ūmus šios medžiagos poveikis gali būti: euforija, malonumo banga, budrumas, nemiga, padidėjęs fizinis aktyvumas, sumažėjęs apetitas ir išreikšta anoreksija, padažnėjęs kvėpavimas, irzlumas, drebulys, traukuliai, įtampa, baimė, paranoja, agresyvumas. Lėtinis stimuliatorių vartojimo poveikis: insultai, traukuliai, galvos skausmai, depresija, įtampa, irzlumas, pyktis, atminties praradimas, dėmesio koncentracijos susilpnėjimas, nemiga, paranoja, klausos haliucinacijos, panikos reakcijos ir t.t. Kas konkrečiai buvo jūsų atveju, jums gali pasakyti tik gydytojas psichiatras. Patarčiau jums kreiptis konsultacijos pas jums priklausančios poliklinikos psichikos sveikatos centrą, arba į Vilniaus priklausomybės ligų centrą (adresas: Gerosios vilties 3, Vilnius). Vilniaus priklausomybės ligų centre teikiamos konsultacijos yra nemokamos ir anonimiškos. Dėl išsamesnės informacijos galite skambinti telefonu: (8 5) 216 00 14.
Sėkmės.

Į klausimą atsakė:

Aušra Širvinskienė
Vilniaus priklausomybės ligų centro Direktoriaus pavaduotoja gydymo reikalams

Pasidalink!

Projektą vykdo:
Projektą finansuoja:
© 2016-2018 Sveikatos Tinklas. Visos teisės saugomos. Privatumas ir atsakomybė.