Klaidos žinutė

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls - _menu_load_objects() (eilutė 579/home/seclt/domains/sveikatostinklas.lt/public_html/includes/menu.inc).

Blaškymasis prieš miegą

Situacija tokia, kad prieš bandant užmigti vartausi nuo šono ant šono, visaip bandant keisti miegojimo pozicijas kas minute. Stengiantis išbūti vienoje ar kitoje pozicijoje ilgiau nei minute ar dvi apima didžiulis panikos jausmas. Kas tai ?

Tai, ką aprašėte, panašu į išgyvenamą nerimą. Miegas paprastai yra puikus rodiklis to, ką mes išgyvename dienos metu. Taigi, jei gyvenime yra streso, nerimo, paprastai sutrikęs miegas būna viena iš pasekmių, būna sunkiau atsipalaiduoti, užmigti. O nerimas taip pat dažnai reiškiasi ir fiziniais pojūčiais. Aišku, pirmiausia rekomenduočiau kreiptis pas savo šeimos gydytoją, kad tyrimų pagalba būtų galima atmesti medicinines priežastis, trukdančias užmigti.

Kad būtų lengviau ir ramiau užmigti, rekomenduoju pasirūpinti miego

higiena: turėti darbo-poilsio režimą, prieš miegą vengti sunkaus maisto, elektroninių prietaisų, pasirūpinti miego aplinkos komfortu.

Taip pat būtų naudinga pamėginti atsipalaidavimo praktikas (ir ne tik prieš miegą).

Dar viena galimybė - tai psichologo konsultacija, jei pačiai sunku išsigryninti nerimo priežastis ar kyla klausimų dėl nerimo valdymo.

Linkiu sėkmės!

Į klausimą atsakė:

Roberta Maigienė
Medicinos psichologė
Projektą vykdo:
Projektą finansuoja:
© 2016-2019 Sveikatos Tinklas. Visos teisės saugomos. Privatumas ir atsakomybė.