Lapkritį - dar daugiau progų nusišypsoti!
2018-10-31
Regionas: 
Klaipėdos m.
Renginio data: 
2018-10-31

Ruduo šiemet kaip niekada dosnus – saulės, šypsenų ir geros nuotaikos netrūko ilgai. Prasidėjus lietaus barbenimo į palanges laikotarpiui, Klaipėdos miesto visuomenės sveikatos biuro specialistai ragina nenusiminti. Rudeniniam slogučiui nuvyti puikiai padeda mėgstama veikla ir pozityvių minčių bei aplinkos kūrimas. Klausiate, nuo ko pradėti? Ir mes atsakome – pradėkite daugiau judėti ir domėtis naujais dalykais, o laimės hormonas, išsiskiriantis fizinio krūvio ir kitų veiklų metu, pats padarys likusį darbą – pavers Jūsų kasdienybę spalvinga ir pilna gražiausių emocijų!

Įprastas veiklas senjorams keičia integruota programa „Judu sveikai“ – viena iš projekto „Klaipėdos miesto tikslinių gyventojų grupių sveikos gyvensenos skatinimas“ veiklų, finansuojamų iš Europos socialinio fondo. Programa susideda iš trijų pagrindinių dalių – kūno kompozicijos analizės ir fizinio pajėgumo vertinimo, mankštų ciklo su įvairiu inventoriumi ir pakartotinių testų, skirtų pokyčiui įvertinti po fizinio aktyvumo veiklų. Programoje laukiami asmenys, įskaitant ir neįgaliuosius, kurių amžius – 55 ir daugiau metų. Jei jaučiate, kad seniai laikas teigiamiems pokyčiams, ši programa kaip tik Jums! 

Programos „Širdies ritmu“ dalyviai laukiami mankštose su svareliais, elastinėmis juostomis ir kitu inventoriumi bei paskaitose „Išmokime stresuoti“ bei „Mityba, valgymo psichologija ir fizinis aktyvumas širdies ritmu“. Pirmojoje paskaitoje sužinosite, ar visi vienodai suvokiame streso sąvoką, mokysitės jį atpažinti ir išmėginsite keletą būdų, kaip valdyti streso lygį, kad jis netaptų somatiniais sutrikimais ar neperaugtų į kitas ligas. Atvykę į paskaitą apie mitybą sužinosite, kaip tinkamai maitintis, siekiant geros savijautos, kodėl svarbu sveiką mitybą derinti su fiziniu aktyvumu, ir daug kitų naudingų dalykų. Primename, kad ši programa skirta 50–65 m. amžiaus moterims ir 40–55 m. amžiaus vyrams, turintiems antsvorio, besiskundžiantiems padidėjusiu arteriniu kraujo spaudimu, pulsu, kurių padidėjusi cholesterolio ir (ar) gliukozės koncentracija kraujo serume. Asmenys, norintys dalyvauti programoje arba gauti papildomos informacijos, gali kreiptis tel. (8 46) 31 10 12, mob. tel. 8 615 161 55, el. p. vitalija@sveikatosbiuras.lt.

Šeimos paskutinį rudens mėnesį kviečiamos į įdomias ir naudingas paskaitas su didelę darbo patirtį turinčiais specialistais, kurie supažindins su vaisiaus vystymosi stadijomis, gimdymo ypatumais, kūdikio priežiūra pirmaisiais jo gyvenimo mėnesiais. Būsimos mamos sužinos, kaip rūpintis savo dantimis nėštumo laikotarpiu ir po jo, kaip prižiūrėti vaiko pirmuosius dantukus, kaip nuraminti vaiką dantims dygstant, ką daryti pradėjus jiems klibėti ir kristi, kaip pasirūpinti, kad vaiko dantys būtų tiesūs ir sveiki. Paskaitų dalyviai taip pat išmoks, kaip sukurti saugią namų aplinką, kad mažylis jaustųsi saugus ir nepatirtų traumų. Taip pat didelis dėmesys bus skiriamas natūralaus kūdikio maitinimo temai – kodėl kūdikio žindymas yra geriau už mišinėlius, kodėl natūralus maitinimas yra naudingas mamos ir kūdikio sveikatai ir kaip jis sutvirtina mamos ir vaiko tarpusavio santykius dar kūdikystėje. Bus kalbama apie jaunos šeimos psichologiją – kaip spręsti atsiradusius nesutarimus, kaip suprasti vienam kitą bei pasikeitusias tėvo ir mamos vertybes, kaip atpažinti pogimdyminės depresijos simptomus bei padedant vyrui sumažinti jos įtaką ir padarinius.

Veiklų bendruomenėje skiltis šį mėnesį pasipildė naujienomis – paskaitos „Kodėl verta pradėti medituoti?“, „Ką išgyvena asmenys, kurių artimieji serga sunkiomis, lėtinėmis ligomis? Ką daryti, kad būtų lengviau?“ ir jogos užsiėmimai „Pasikrauk energijos“. Ieškote atsakymo į klausimą, kodėl verta pradėti medituoti? O gal tiesiog nežinote, nuo ko pradėti? Atsakymus į šiuos klausimus sužinosite atvykę į paskaitą apie meditaciją, kurioje dargi turėsite puikią progą išbandyti meditaciją praktiškai. Paskaitą ves psichologė Irma Chmieliauskienė. Kita itin aktuali paskaita skirta žmonėms, kurie ieško atsakymų į klausimus, ką daryti, siekiant lengviau priimti situaciją, kai aplinkoje gyvena sunkiai sergantis žmogus. Klinikinė psichologė Teresa Sausaitis aptars visus įmanomus veiksnius (psichologinius, emocinius, dvasinius, socialinius), kurie turi įtakos mūsų gebėjimui priimti iššūkius bei perimti situacijos kontrolę į savo rankas, kalbės apie empatijos naudą bei kaip ją lavinti, pristatys komunikavimo su sergančiuoju subtilybes, kurios padės abiem pusėms jaustis saugiau. Jogos treniruotės „Pasikrauk energijos“ – tai kombinuoti pratimai, apimantys sąnarių gimnastiką, kvėpavimo pratimus bei atpalaiduojančią meditaciją. Kompleksas padės dirbantiems atgauti jėgas pietų pertraukos metu, būti žvalesniems ir energingesniems. Taip pat šie pratimai tiks ir tiems, kas nori mankštintis namie. Subalansuota bet kokio amžiaus žmonėms, fizinis pasirengimas nebūtinas. Jogos praktiką ves sertifikuota jogos instruktorė Tatjana Siniak. Dar vienas puikus pasiūlymas – aikido treniruotės! Jeigu ieškote būdų, galinčių padėti įgyti psichologinį atsparumą stresui, psichologiškai apsaugoti save ekstremaliose situacijose, įgyti pasitikėjimo savo jėgomis ir pagerinti bendrą savijautą, šios treniruotės gali tapti puikiu įrankiu tai pasiekti!

Šaunus pasiūlymas jaunimui (14–29 m.)! Sveikos gyvensenos programa subalansuota tiems, kurie seniai trokšta pozityvių pokyčių gyvenime, tačiau nežino, nuo ko pradėti. Specialistų teigimu, norint suformuoti tam tikrą sveikam gyvenimo būdui palaikyti reikalingą įgūdį, reikia ne tik laiko, pastangų, valios, motyvacijos, bet ir teisingų žinių. Sujungus ir integravus visus šiuos įrankius į kasdienį gyvenimą, pasiekiama stulbinančių rezultatų. Žmonės, pakeitę gyvenimo būdą, džiaugiasi ne tik pagerėjusia fizine būkle, bet ir pakilesne psichine būsena kaip kasdiene palydove. Yra toks senas geras posakis: „Skraidau kaip ant sparnų“. Ir tai tiesa. Įtraukus į savo mitybos racioną sveikesnius produktus, supažindinus kūną su judėjimo teikiamais malonumais ir pasitelkus pozityvų požiūrį į gyvenimą, pasaulis nusidažo kitomis spalvomis. Žmonės aplinkui nebeatrodo pikti, nes esi laimingas, tavęs nebeerzina dalykai, kurie anksčiau varydavo iš proto, esi ramus ir susitelkęs į savo išsikeltus tikslus. Sudomino? Nelauk ir prisijunk! O jei priklausai 6–15 m. amžiaus grupei, esi laukiamas aikido treniruotėse. Įvaldyk unikalų kovos meną, kurio šaknys slypi senovės japonų samurajų filosofijoje!

Klaipėdai – Europos sporto miestui skirti renginiai – mankštos su kūdikiais ir mankštos nėščiosioms. Mankštų metu dalyvės turės puikią galimybę jaukiai praleisti laiką ramioje aplinkoje ir susipažinti su fizinio aktyvumo galimybėmis laukiantis bei auginant mažylį.

Praleiskime paskutinį rudens mėnesį aktyviai ir pasikraukime energijos netrukus prasidėsiančiam žiemos sezonui!

PARSISIŲSTI NEMOKAMŲ VEIKLŲ KALENDORIŲ

Į visas nemokamas veiklas būtina registruotis (jei nurodyta, kad registracijos reikia) iš anksto kalendoriuje nurodytais kontaktais.

SVARBU! Registracija į lapkričio mėn. veiklas prasideda nuo lapkričio 2 d. (penktadienio) 8.00 val.

 

Pasidalink!

Projektą vykdo:
Projektą finansuoja:
© 2016-2018 Sveikatos Tinklas. Visos teisės saugomos. Privatumas ir atsakomybė.